Naar content

Contact

Hulp nodig?

Misschien heeft u hulp nodig bij het installeren van de Parkeren Plus app of heeft u vragen over het gebruik hiervan en komt u er na het lezen van alle informatie toch niet zelf uit. Wij helpen u graag! U kunt bellen of persoonlijk contact zoeken op een van de hieronder genoemde manieren. Samen lossen we het op en kunt u starten met de Parkeren Plus app, dé app voor mensen met een handicap.

Telefonisch contact

Als u hulp nodig heeft met het gebruiken van de Parkeren Plus app kunt u bellen met het Centraal Loket Parkeren Plus via telefoonnummer 085 212 61 90. Houdt uw GPK-nummer bij de hand. Het loket kan u ook helpen bij het starten en stoppen van een parkeeractie en het koppelen van een kenteken.

Of ga langs voor persoonlijke hulp

Voor hulp met het installeren en gebruiken van de Parkeren Plus app kunt u langsgaan bij het Informatiesteunpunt Digitale Overheid (IDO). Deze steunpunten zijn aanwezig in de bibliotheken, dus ook in de bibliotheek in uw gemeente.

U kunt ook informeren bij het Klant Contact Centrum (KCC) van uw gemeente.

Liever een e-mail versturen?

Heeft u vragen over (het gebruik van) de Parkeren Plus app of een opmerking of suggestie? Vul dan onderstaand contactformulier in en u krijgt zo spoedig mogelijk een reactie.





    Privacyverklaring

    Meer informatie over de verwerking van persoonsgegevens kunt u vinden in de privacyverklaring gehandicaptenparkeren of download hier een pdf-versie.